راهنمای فعالسازی سامانه

 

daryaft panel1

 

برای شروع به کار و دریافت پنل پیامک بخش ثبت نام آنلاین مراجعه کنید و ثبت نام خود را انجام دهید.

پس از ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور با مراجعه به صفحه اصلی سایت می توانید با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوید.

 

daryaft panel2

به محض ورود به سامانه صفحه ای برای شما به نمایش در خواهد آمده که باید جهت تکمیل ثبت نام خود اطلاعات درخواستی در آن را تکمیل کنید.


دقت کنید اطلاعات باید به درستی وارد شوند در غیر این صورت عضویت شما تایید نخواهد شد.

step1(بر روی تصویر کلیک کنید)

 

پس از تکمیل فرم و ذخیره اطلاعات یک پیامک حاوی کد فعالسازی به موبایل شما ارسال می گردد که باید در بخش مشخص شده وارد نمایید.

step2

(بر روی تصویر کلیک کنید)



daryaft panel3

 

پس از ورود به محیط پنل مشاهده می کنید که اعتبار شما به میزان 12 هزار تومان (معادل مبلغ پنل) منفی می باشد.

step3

(بر روی تصویر کلیک کنید)

 

برای پرداخت هزینه پنل مطابق شکل زیر عمل کنید

step4

(بر روی تصویر کلیک کنید)

step5

(بر روی تصویر کلیک کنید)

 

پس از پرداخت وجه پنل حساب شما صفر می گردد و گزینه شارژ حساب برای شما فعال می گردد.

step6

(بر روی تصویر کلیک کنید)



daryaft panel3

 

جهت دریافت خطوط اشتراکی رند 100009، 2000145، 3000505 و 5000245 ، 5000145 ، 210002000  کافیست به بخش پشتیبانی مراجعه و بر روی گزینه ارسال مدارک کلیک نمایید.

پس از ارسال مدارک و تایید آنها این خطوط به صورت خودکار بر روی پنل شما فعال می گردد. قابل ذکر است که این خطوط تنها قابلیت ارسال دارند و در این خطوط دریافت نخواهید داشت.

دقت داشته باشید تعرفه ی ارسال از هر کدام از خطوط را می توانید در بخش پروفایل خود مشاهده نمایید.


step7(بر روی تصویر کلیک کنید)

step8

(بر روی تصویر کلیک کنید)

به محض ارسال مدارک و تایید توسط بخش پشتیبانی، خطوط اشتراکی برای شما به صورت رایگان فعال خواهد شد و این خطوط را در قسمت ارسال سریع در صفحه اصلی پنل مشاهده خواهید کرد.


دقت نمایید این خطوط فقط قابلیت ارسال دارند و جهت دریافت پیامک کافیست پس از ارسال مدارک درخواست خود مبنی بر دریافت خط اختصاصی رایگان را از قسمت پشتیبانی و ارسال تیکت پشتیبانی اعلام نمایید.

step9

(بر روی تصویر کلیک کنید)

step10

(بر روی تصویر کلیک کنید)

 

 

آیا هنوز هم سوالی دارید؟

1- دانلود فایل راهنما

 

با مراجعه به بخش آموزش و دانلود فایل راهنما با بخش های مختلف سامانه بیشتر آشنا شوید.

دانلود فایل pdf

 2- تیکت پشتیبانی

در بخش پشتیبانی سامانه سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایید تا در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت نمایید.

3- تماس با ما

در ساعات اداری نیز می توانید با شماره تماس ذیل با ما در تماس باشید.

021-88700632

021-88713959

021-88706024

مدیریت: داخلی106

کارشناس فروش: داخلی 103

کارشناس پشتیبانی: داخلی 109 و 108